1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży biletów na konwent Nanicon 2024 organizowany przez Fundację NaniNani, z siedzibą w Katowicach, ul. Michała Ossowskiego 10/1, 40-843, KRS: 0001102981.
2. Przedmiotem sprzedaży są wejściówki na konwent Nanicon 2024.
3. Sprzedaż wejściówek jest zwolniona z VAT na podstawie art. 113 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2024.361 t.j.). Ceny podawane w serwisie są cenami brutto.
1. Sprzedaż wejściówek na Konwent Nanicon 2024 odbywa się za pośrednictwem strony internetowej.
2. Wejściówki na konwent dostarczane są drogą elektroniczną za pomocą wiadomości e-mail z załącznikiem .pdf do 24 godzin od momentu zakupu.
1. Umowa sprzedaży wejściówek zawierana jest pomiędzy Klientem a Fundacją NaniNani w momencie potwierdzenia zakupu przez Klienta na stronie internetowej.
2. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Klientowi zawierającemu umowę w systemie sprzedaży wejściówek poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 tej ustawy.
1. Płatności za wejściówki można dokonać:
1. Reklamacje dotyczące zakupionych wejściówek należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: bilety@nanicon.pl.
2. W przypadku uznania reklamacji, Fundacja NaniNani zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu lub zwrotu środków.
1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
2. Administratorem danych osobowych jest Fundacja NaniNani.
1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej.
2. Fundacja NaniNani zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te będą publikowane na stronie internetowej i wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich publikacji.
Regulamin został zatwierdzony przez Zarząd Fundacji NaniNani dnia 31 maja 2024 roku.